Kampania reklamowa
Reklamy prasowe, spot radiowy
Kampania skierowana jest do mieszkańców 6 miast przez które przebiega Drogowa Trasa Średnicowa: Katowic, Chorzowa, Świętochłowic, Rudy Śląskiej, Zabrza i Gliwic.
Jej celem jest poinformowanie o inwestycji realizowanej przez Samorząd Województwa Śląskiego i zwrócenie uwagi na korzyści wynikające z budowy trasy dla aglomeracji górnośląskiej.
W ramach kampanii, która potrwa od 22.08 do 05.09, odbędą się akcje promocyjne na stacjach benzynowych zlokalizowanych wzdłuż trasy. Przewidziano także emisję reklam w radio i prasie.
Reklamy prasowe:
Dziennik Zachodni (dodatki powiatowe: Katowic, Chorzowa, Świętochłowic, Rudy Śląskiej , Zabrza, Gliwic) – emisja piątek 22 i 29 sierpnia.
Reklamy radiowe:
Radio Piekary, Radio eM, Radio Fest – 126 spotów