Śląskie - tu się inwestuje

Kampania promocyjna terenów inwestycyjnych

Projekt „Województwo Śląskie - tu się inwestuje" polega na promocji terenów inwestycyjnych zgłoszonych do IV edycji konkursu „Grunt na Medal", znajdujących się w województwie śląskim. Wszystkie zgłoszone tereny są wymienione na stronach internetowych invest.slaskie.pl oraz invest-in-silesia.pl.

„Dużo łatwiej - czy to w sporcie, czy w gospodarce - wspiąć się na szczyt, a dużo trudniej jest to miejsce lidera utrzymać. Po to, by to zrobić, trzeba się promować, trzeba pokazywać te atuty, które wyróżniają nas na tle konkurencji. To zachęcanie do inwestowania jest szczególnie ważne w czasie kryzysu, gdy ten rynek się kurczy. Gdy inwestorzy są kuszeni przez wszystkich, warto pokazać im, że dzięki temu, że mamy znakomitych mieszkańców, jesteśmy w stanie sprostać ich oczekiwaniom" - powiedział podczas konferencji prasowej Arkadiusz Chęciński, członek Zarządu Województwa Śląskiego.

Celem projektu jest utrzymanie wysokiej pozycji województwa śląskiego we wszelkich opracowaniach związanych z atrakcyjnością inwestycyjną regionu. Ma się też on przyczynić do przyciągnięcia nowych inwestorów. Zakłada się, iż w ciągu 5 lat od zakończenia projektu można spodziewać się większego napływu inwestycji do regionu oraz utrzymania wizerunku województwa śląskiego jako doskonałego miejsca do inwestowania.

Główne działania realizowane w ramach projektu:

  • udział w targach inwestycyjnych z wykorzystaniem materiałów drukowanych (foldery), cyfrowych (CD, film promocyjny) i Internetu,
  • udział w zagranicznych misjach gospodarczych (w Indiach, Francji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Chinach),
  • przeprowadzenie kampanii promocyjnej we wrześniu 2013.

Część działań dotyczących udziału w targach inwestycyjnych została już zrealizowana. Stoisko Województwa Śląskiego obecne było podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości EIRE (Expo Italia Real Estate - 5-7 czerwca 2012), Międzynarodowych Targów Nieruchomości i Inwestycji EXPO REAL w Monachium (8-10 października 2012) oraz Międzynarodowych Targów Nieruchomości MIPIM w Cannes we Francji (12-15 marca 2013). Oferta inwestycyjna prezentowana będzie także podczas targów EXPO EAL 2013 w Monachium (7-9 października br.).

Ostatni etap projektu to kampania promocyjna. Jej budżet to blisko 700 tys. zł, z czego 100 tys. przeznaczono na produkcję spotu reklamowego, a 600 tys. na jego emisję w telewizji. Kampania terenów inwestycyjnych potrwa cały wrzesień i swoim zasięgiem obejmie całą Polskę.

„Termin kampanii nie został wybrany przypadkowo, w okresie tym odbywać się w będzie Polsce szereg imprez gospodarczych oraz biznesowych z udziałem kilku tysięcy gości z Polski i z innych krajów świata, m.in. XXIII Forum Ekonomiczne w Krynicy, III Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach, Property Forum w Warszawie" - dodał Tomasz Stemplewski, dyrektor Wydziału Gospodarki, Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

W tym czasie prezentowane będą: 30" spot telewizyjny oraz 8" billboard sponsorski. Reklamy zobaczyć będzie można trzech kanałach telewizyjnych o charakterze biznesowym oraz newsowym (TVN CNBC, TVN24, Polsat News). Dodatkowo na dwóch stronach internetowych: TVN24.pl i TVNCNBC.pl, zostanie wyemitowany 30" spot (tzw. preroll) przed materiałami video dostępnymi w tych serwisach internetowych.

„Chcemy pokazać Śląskie jako supernowoczesny region, w którym infrastruktura drogowa, jako ta najbardziej widoczna, rzucająca się w oczy stała się symbolem zmian, rozwoju, synonimem sukcesu. Jest ona podziwiana przez wszystkich, którzy mają z nią styczność - naszym celem jest pokazać ją również pozostałym odbiorcom" - powiedział Mateusz Zmyślony z Grupy Eskadra, agencji realizującej kampanię. „Wyobraziliśmy sobie „Śląskie" jako ogromny, biznesowy organizm, który ma swój krwioobieg - drogi, zaludniony mnóstwem kompetentnych, pracowitych ludzi - masy samochodzików w krwioobiegu, poruszany pozytywną energią - puls bijący w rytmie naturalnym dla regionu-organizmu" - dodał Zmyślony, prezentując przygotowany spot telewizyjny.

Więcej informacji o kampanii oraz spoty reklamowe zobaczyć można na stronie internetowej Województwa Śląskiego.

Projekt „Województwo Śląskie - tu się inwestuje" otrzymał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. Łączna wartość projektu to 1 826 500 zł, z czego  85% (1 552 525 zł) to środki unijne, a 15% - wkład własny (273 975 zł).


30 sek. spot reklamowy:


8 sek. billboard sponsorski


 8 sek. billboard sponsorski


Galeria zdjęć
Po kliknięciu na obrazku zostanie otwarte okno modalne z dużą wersją obrazka. Możliwe będzie przeglądanie galerii kolejnych obrazków.
Korzystanie z galerii za pomocą skrótów klawiszowych:
  • Escape: zamyka galerie.
  • Spacja: uruchamia/zatrzymuje automatyczny slaidshow (play/pause).
  • Lewa strzałka: poprzedni slaid.
  • Prawa strzałka: następny slaid.
After clicking on the image a modal window will open with a large version of the image. It will be possible to browse the gallery of subsequent images.
Using the gallery using keyboard shortcuts:
  • Escape: closes the galleries.
  • Space: starts / stops automatic slaidshow (play / pause).
  • Left arrow: previous slaid.
  • Right arrow: next slaid.
 Kadr z filmu reklamowego  Konferencja prasowa        Mateusz Zmyślony z Grupy Eskadra, agencji realizującej kampanię

Linki do stron zewnętrznych
Więcej o kampanii