Województwo Śląskie – Tu się inwestuje
Kampania promocyjna terenów inwestycyjnych - 2013
Projekt „Województwo Śląskie - Tu Się Inwestuje" realizowany w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Łączna kwota projektu to 1 826 500 zł, z czego:
- wnioskowane dofinansowanie w wysokości 85% - 1 552 525 zł
- wkład własny w wysokości 15% - 273 975 zł
Beneficjentem projektu jest Województwo Śląskie. Projekt polega na promocji terenów inwestycyjnych, zgłoszonych do IV edycji konkursu Grunt na Medal, znajdujących się w województwie śląskim. Wszystkie zgłoszone tereny są dostępne na stronach internetowych www.invest.slaskie.pl oraz www.invest-in-silesia.pl
Główne działania przewidziane w projekcie:
- udział w targach inwestycyjnych z wykorzystaniem materiałów drukowanych (foldery), cyfrowych (CD, film promocyjny) i Internetu
- przeprowadzenie kampanii promocyjnej we wrześniu 2013
Celem projektu jest utrzymanie wysokiej pozycji województwa śląskiego we wszelkich opracowaniach związanych z atrakcyjnością inwestycyjną regionu. Jednocześnie obok utrzymania wysokiej pozycji regionu projekt przyczyni się do przyciągnięcia nowych inwestorów. W efekcie w ciągu 5 lat od zakończenia projektu można spodziewać się większego napływu inwestycji do regionu oraz utrzymania wizerunku województwa śląskiego jako doskonałego miejsca do inwestowania.
Projekt zakłada, że udział w targach oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej wpłynie na zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej regionu. Przyczyni się również do pozyskania inwestorów, a tym samym inwestycji na terenie województwa śląskiego.
Kampania promocyjna terenów inwestycyjnych - wrzesień 2013
- 1-3 wrzesnia 2013
- zasięg: cała Polska,
- budżet: 698 025 zł, w tym produkcja spotu: 98 400 zł, emisja 599 625 zł,
Działania:
- emisja 30" spotu telewizyjnego oraz 8" billboardu sponsorskiego; emisja spotu i billboardu będzie miała miejsce w 3 (trzech) kanałach telewizyjnych o charakterze biznesowym oraz newsowym, tj. TVN CNBC, TVN24, Polsat News;
- dodatkowo na stronach internetowych 2 (dwóch) kanałów telewizyjnych: TVN24.pl i TVNCNBC.pl, zostanie wyemitowany 30" spot (tzw.preroll) przed materiałami video dostępnymi na tych serwisach internetowych.
Misje gospodarcze
2012 - 2013
Targi inwestycyjne
Prezentacja w latach 2012 - 2013
Reklama w TV
Spot reklamowy i billboard sponsorski