Śląskie - Przyspieszamy!
Podstawowe informacje:
Termin: od 11 września do 4 grudnia 2017 r.
Grupa docelowa: potencjalni i faktyczni beneficjenci, szcz. MMŚP; NGO’s, JST, jednostki z sektora pomocy społecznej, instytucje rynku pracy, szkoły i placówki oświatowe
Kampania o charakterze regionalnym - zasięg: województwo śląskie –> media regionalne i lokalne, w Internecie – geotargetowanie
Kampania składała się z 2 części o odmiennym przekazie i celach:
CZĘŚĆ EDUKACYJNA
Cel:
- Przygotowanie do korzystania z programu
- Ogólne informacje o programie
- Promocja źródeł informacji i edukacji
- Zachęta do korzystania z programu
- Promocja naszych osiągnięć we wdrażaniu programu
Termin: 1 tydzień w każdym miesiącu kampanii
Indoor:
Ulotka eksponowana w 200 miejscach: urzędy miast i gmin, urzędy pracy, urzędy skarbowe, sieć PIFE, inne organizacje i instytucje obsługujące potencjalnych beneficjentów
Prasa:
2 artykuły emitowane w:
- 3 dziennikach o zasięgu min. regionalnym: „Dziennik Zachodni:, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express”
- 9 tytułach prasy lokalnej: „Nasze Miasto”, „Życie Częstochowy”, „7 Dni Częstochowy”, „Nowiny Raciborskie”, „Nowiny Wodzisławskie”, „Kronika Beskidzka”, „Kronika Żywiecka”, „Nowiny Gliwickie”, „Tygodnik Echo”.
Internet: strona internetowa: www.slaskieprzyspieszamy.pl (dostępny w trakcie trwania kampanii)
Reklama w social media: Facebook
Content marketing: dwa artykuły emitowane w:
- 5 portalach ogólnopolskich: wiadomości.wp.pl, katowice.naszemiasto.pl, wiadomości.gazeta.pl, slask.onet.pl, fakt.pl;
- 1 portalu branżowym: finanse.wp.pl;
- serwisach internetowych 3 tytułów prasowych: dziennikazachodni.pl, wyborcza.pl, superexpress.pl.
Remarketing behawioralny
Filmy wideo: Produkcja filmów wideo o długości 30 sekund i 60 sekund
Reklama wideo: W kanałach wideo (YouTube) oraz social media (Facebook), a także na wybranych portalach internetowych z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie
CZĘŚĆ INFORMACYJNA
Cel:
- Informowanie o wybranych naborach
- Informowanie o harmonogramie naborów w 2017 i 2018 r.
- Wsparcie w przygotowaniu wysokiej jakości wniosków
Termin: 6 minikampanii dla 6 wybranych naborów:
- Nabór dla Poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – konkurs – kampania w terminie 11.09-24.09.2017
- Nabór dla Poddziałania 4.1.3. Odnawialne źródła energii – konkurs – kampania w terminie 25.09-08.10.2017
- Nabór dla Działania 1.2. Badania, rozwój i innowacje w przedsiębiorstwach – kampania w terminie 9.10-22.10.2017
- Nabór dla Poddziałania 9.2.5. Rozwój usług społecznych – konkurs – kampania w terminie 23.10-05.11.2017
- Nabór dla Działania 3.2. Innowacje w MŚP – kampania w terminie 06.11-19.11.2017
- Nabór dla Poddziałania 4.3.4. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – konkurs – kampania w terminie 20.11-03.12.2017
Indoor: Folder eksponowany w 200 miejscach: urzędy miast i gmin, urzędy pracy, urzędy skarbowe, sieć PIFE, inne organizacje i instytucje obsługujące potencjalnych beneficjentów
Prasa: 12 artykułów emitowanych w:
- 3 dziennikach o zasięgu min. regionalnym: „Dziennik Zachodni:, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express”
- 9 tytułach prasy lokalnej: „Nasze Miasto”, „Życie Częstochowy”, „7 Dni Częstochowy”, „Nowiny Raciborskie”, „Nowiny Wodzisławskie”, „Kronika Beskidzka”, „Kronika Żywiecka”, „Nowiny Gliwickie”, „Tygodnik Echo”.
Radio: 6 spotów radiowych o długości 30 sekund, emitowanych na antenie min. 3 regionalnych stacji radiowych: Antyradio, Radio Piekary oraz Meloradio (dawniej Radio ZET Gold)
Internet:
1) Content marketing: 12 artykułów emitowanych w:
- 5 portalach ogólnopolskich: wiadomości.wp.pl, katowice.naszemiasto.pl, wiadomości.gazeta.pl, slask.onet.pl, fakt.pl;
- 1 portalu branżowym: finanse.wp.pl;
- serwisach internetowych 3 tytułów prasowych: dziennikazachodni.pl, wyborcza.pl, superexpress.pl.
2) Kampania linków sponsorowanych (Google AdWords):
3) Remarketing behawioralny
4) Mailing: 6 mailingów graficznych wysłanych do min. 300 tys. adresów mailowych
5) Reklama kontekstowa
Działanie dodatkowe: konkurs na Facebooku z wykorzystaniem rysunku Henryka Sawki