Kampania reklamowa
Różnorodna, ekscytująca, innowacyjna, zaskakująca - taka jest INDUSTRIADA, czyli Święto Szlaku Zabytków Techniki, które odbywa się w drugą sobotę czerwca w obiektach należących do Szlaku Zabytków Techniki (SZT).
Reklama radiowa
Technika Zbliża Ludzi (spot radiowy)
Reklamy prasowe
Gazeta Wyborcza, Dziennik Zachodni
Reklamy telewizyjne
We współpracy z Discovery Channel przygotowano dwa 70 sekundowe spoty reklamowe
Wideo zaproszenia
Spoty zachęcające do udziału w Święcie Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego
Technika zbliża ludzi
INDUSTRIADA 2011
„Technika zbliża ludzi" to hasło tegorocznej Industriady - Święta Szlaku Zabytków Techniki Województw Śląskiego, odbywającego się 11 czerwca 2011.
W programie imprezy ponad 150 wydarzeń i atrakcji m.in. koncerty, wystawy, opera i gry miejskie odbywające się postindustrialnej przestrzeni obiektów na Szlaku Zabytków Techniki.
Przebieg kampanii:
- prasa, telewizja, radio
- wydarzenia o charakterze marketingu bezpośredniego:
- marsze Zobotów (w tym roku także Zobotek)
- wielki labirynt w Wojewódzkim Parku Kultury i Wypoczynku w sobotę 4 czerwca
- mechaniczne Serce -wrota do świata techniki
Internet:
- kampania bannerowaoraz AdWords
- rozbudowana strona www.industriada.pl
- aktualne informacje
- aplikacja Moja Industriada-zaplanuj trasę
- YouTube
- Kreator Zobotów
Wydarzenia artystyczne:
- streetart
- konkurs ZOBOart
- budowanie Zobotówi mechanicznych serduszek w 6 lokalizacjach podczas INDUSTRIADY