Kampania 2017: Śląskie rozwija Twój biznes

Śląskie rozwija Twój biznes – profesjonalne wsparcie dla firm

Kampania promująca dofinansowanie przedsiębiorstwa z środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

"Śląskie rozwija Twój biznes – profesjonalne wsparcie dla firm" - pod takim hasłem we wrześniu i listopadzie 2017 prowadzona była kampania promująca nowe możliwości uzyskania dofinansowania przez śląskie mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą na szkolenia dla swoich pracowników.

Kampania wspierała rozpoczęcie działalności w regionie 6 operatorów tzw. Podmiotowego Systemu Finansowania usług rozwojowych. Operatorzy zajmują się podziałem środków na dofinansowanie wysokiej jakości kursów, szkoleń, studiów podyplomowych itp. dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych (obejmującej obecnie prawie 15 tysięcy ofert).

Wszyscy operatorzy łącznie dysponują do rozdzielenia kwotą ponad 425 milionów złotych. Są to środki pochodzące z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Kwota ta pozwoli do 2023 roku na wsparcie 53 tysięcy pracowników oraz 12 tysięcy firm z województwa śląskiego.

Twarzami kampanii były osoby z grupy docelowej, tj. śląskich pracowników i pracodawców – pani Monika, 45-letnia informatyczka z Zabrza oraz pan Marek, 56-letni księgowy z Rybnika – które na własnym przykładzie pokazują i uwiarygadniają korzyści naszej oferty.

Ich „historie sukcesu” poznajemy dzięki krótkim filmom wideo oraz wywiadom, które pokazują ludzką stronę oferty PSF, jak również motywują i zachęcają do pójścia w ich ślady.

Kampania jest mocno obecna w Internecie. Jej „serce” stanowi strona www.szkoleniaslaskie.pl (dostępny w trakcie trwania kampanii) zawierający komplet podstawowych informacji, na co można liczyć i gdzie uzyskać pomoc. Wszystkie inne działania nastawione są na pozyskanie ruchu na stronie. Aby dotrzeć precyzyjnie do podmiotów uprawnionych do korzystania z oferty, zastosowano unikalne dla narzędzi internetowych możliwości targetowania, czyli kierowania reklamy na grupę docelową. Działania reklamowe są prowadzone na Facebooku i na YouTube, w wynikach wyszukiwania Google, z wykorzystaniem content marketingu (tj. artykułów przypominających materiały redakcyjne, publikowanych na portalach ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych), a także wspierająco w formie kampanii odsłonowej (banerowej) w sieci reklamowej Google.

Kampania toczyła się w internecie. Artykuły ukazały się na 5 portalach:

  • bielsko.biala.pl
  • naszraciborz.pl
  • twojeinnowacje.pl
  • zabrze.com.pl
  • jaw.pl

Kampania była realizowana na zlecenie Wydziału Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego przez agencję Althermedia z Warszawy.

Kampania współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Załączniki
Artykuł 1
Artykuł 2
Artykuł 3
Artykuł 4
Artykuł 5

Filmy